U suradnji s Udrugom Platypus deset učenika naše škole sudjelovalo je na Erasmus projektu „No room for bullies“ od 6. do 15. listopada 2023. Susret četrdeset učenika (i njihovih youth lidera) iz četiri države održan je u Zagrebu, u Time Out Heritage Hotelu, a u ovom projektu naša je škola bila domaćin. Sudjelovali su učenici iz Mađarske, Rumunjske, Srbije i Hrvatske.
Svaki nacionalni tim pripremio je različite radionice na zadane teme, a u njihovoj realizaciji učenici su bili izmiješani i suradnjom na engleskom jeziku pronalazili zajednička rješenja. Naš tim činili su učenici 1.g, 3.e, 4.g i 4.e razrednog odjela, koji su sa svojim razrednicama pripremili predstavljanje Hrvatske za multikulturalnu večer, te radionice: City Hunt, Body dysmorphia and bullying, te Online threats – addiction and mental health. Naši učenici vrlo uspješno su surađivali s učenicima iz drugih timova, te pokazali da im komunikacija na engleskom jeziku, kako u formalnom, tako i u neformalnom dijelu (u kojem su se družili i razmjenjivali iskustva) ne predstavlja nikakav problem. Tijekom susreta imali smo i organiziran posjet Hrvatskom saboru, u srijedu 11. listopada, gdje smo osim stručnog vođenja kroz sam prostor prisustvovali i sjednici zastupnika uživo, a sjednicu je na kratko prekinuo i pozdrave nam uputio i sam predsjednik sabora Gordan Jandroković. Svaki dan susreta bio nam je izvrsno organiziran i upotpunjen radionicama. Slobodne popodnevne sate sami smo upotpunili kulturnim sadržajima, pa smo posjetili četiri muzeja u užem središtu glavnog grada: Muzej čokolade, Muzej selfija i uspomena, Muzej iluzija i Muzej 80-ih. Svi navedeni muzeji su interaktivni, pa smo se u njima odlično zabavili.
Sudjelujući u ovom projektu učenici su stekli vrlo korisno iskustvo učenja na drugačiji način i izvan učionice, a koliko su cijelom ovom pričom od početka do kraja susreta bili zadovoljni dovoljno svjedoči činjenica da su se u kratko vrijeme povezali s učenicima iz drugih timova, razvili nova prijateljstva i povezali se, te je na rastanku bilo vrlo emotivno. Na samim radionicama korištene su brojne zanimljive tehnike timskog osnaživanja, a poseban dojam ostavio je zadatak „secret friend“, koji je učenike motivirao da svaki dan jedni drugima budu podrška i pišu jedni drugima lijepe motivacijske poruke. Kao škola domaćin dobili smo pohvale i poziv na suradnju u nekim budućim projektima.
Irena Dodigović Sovulj, prof. mentor